För Växjöfans, av Växjöfans. Unika supporterprodukter, där varje köp ger pengar till Växjös supporterkultur. Leverans för 99kr.

Vanliga frågor & svar

 

Jag har precis lagt en beställning på hemsidan, hur vet jag att den gått igenom?
När din order gått igenom mottar du en orderbekräftelse till den mailadress du angett vid din beställning, om du inte hittar den i din inkorg så titta även i skräpposten. Om du inte mottagit en orderbekräftelse inom 24 timmar så är du välkommen att kontakta vår kundservice.

 

Jag mailade er i fredags kväll och nu är det söndag, varför har jag inte fått svar ännu?
Supporten är öppen alla helgfriavardagar kl. 08:00-17:00. Vår ambition är att alltid svara inom 24 timmar.

 

Kan jag förhandsboka en slutsåld produkt?
Du kan inte boka en slutsåld produkt för tillfället.


Hur använder jag en rabattkod?
Om du har en rabattkod så anger du den i kassan innan du fyller i  betalningsmetod. Skriv in din rabattkod i fältet “Rabattkod” och tryck på knappen “Tillämpa” för att aktivera rabatten.

 

Kan jag avbryta min order?
Tyvärr går det inte att avbryta en lagd order.


Kan jag göra ändringar i en redan lagd order?
Det kan gå om inte varorna redan är packade, vilket normalt sker inom 24 timmar. Men om det inte gått 24 timmar, kontakta oss så ska vi försöka lösa det!

 

Finns det någon fysisk butik där jag kan handla?
Nej, vi har inte någon fysisk butik.

 

Jag är intresserad av en produkt som är slutsåld, hur vet jag när eller om den kommer in igen?
Du kan kontakta oss för att ta reda på när en specifik vara återigen beräknas finnas i lager.

 

Jag såg att ni hade en kampanj igår men jag beställde idag, kan jag få ta del av samma kampanj idag?
Nej, prissänkningar är alltid tidsbegränsade. Aktuellt pris i webbutiken gäller.

 

Jag beställde igår och idag har varan ett lägre pris, kan ni justera min betalning?
Nej, du får då returnera varan och lägga en ny beställning med det aktuella priset.

 

Jag glömde att lägga till min rabattkod när jag beställde, kan jag lägga till den i efterhand?
Ja, om det sker inom 24 timmar.

 

Kan jag köpa presentkort hos er?
För tillfället kan du inte köpa presentkort, men vi hoppas kunna ordna det inom kort.

 

Varför har ni inte produkten x, kommer ni ta in den?
Vi tittar hela tiden på nya och spännande produkter att ta in och vi tar alltid till oss förslag, så maila gärna om du letar efter något speciellt!
Välkommen hit!
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så missar du aldrig några kampanjer eller nyheter!
Tillbaka till toppen